Kızlar Elazığ merkezdeyim oğlumu kucağıma almış uyuyordum o kadar sidetli oldu ki uykudan sıçratti beni bir an ev çökecek sandım oğlumu aldığım gibi dışarı kaçtık aiylemle bizim ev giriş kat ve balkondaan kaçıyoruz genelde Allah birdaha yasatmasin çok kötüydü rabbim hepimizin yardımcısı olsun geçmiş olsun 🙏🏻