Umayyy1 cheesecake Evet merkez Atatürk’teyiz hissettim malesef eşimde görevde yine diken üstündeyim bu gece ☹️
gocebebirbayan cheesecake o kadardan birşey olmaz canım korkma. Maraş, Hatay ve adana sürekli böyle sallanıp duruyor. Alıştık biz sallanarak uyumaya
Wonderful_mom cheesecake Bir bilim sayfasi sey demisti.. Bingöl depremi yakin diyebilmek icin Elazığ’dan 5 lik bir atak gelmesi lazim demsti 😏 simdi daha cok korktun
cheesecake Wonderful_mom ciddenmi ya dua ediyorum artık rabbim afadından korusun çok canlar gitti bidaha yaşamaktan çok korkuyorum 🤦