Aselsmommy ben de o emziği almıştım kısa süreli Bi tutmama durumu olmuştu, emziği ağzına verdikten sonra arkasına parmağımla hafifçe vuruyordum tutması için, Bi de nam nam nam gibi sesler çıkarıyordum tutsun diye, belki denemişsinizdir ama söylemek istedim 😊