Aselsmommy Kızlar bebek alışveriş zamanı en iyisi ve anne memesine benzerliği bebek rahat tutar dedikleri için 2li philips emziklerden aldım yalnız bebeğim hiçbir şekilde tutmuyor verdiğim an kusar gibi geri çıkarıyor hemen lansinoh biberon tutuyor mesela ama emzik hiçbir şekilde tutmuyor Buda beni yoruyor en azından bazı durumlarda beni rahatlatır diye istiyorum başla emzik bakayım diyorum fiyatlar maşallah uçmuş gitmiş ya tutmazsa diye düşünüyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var :(
sleepnessnami Aselsmommy anlattıklarınızın birebir aynısını yaşıyorum resmen aynı emzikten aldım öğürür gibi oldu tutmadı hatta kustu bile sütüme bile batırdım yok ama dediğiniz gibi biberonda sıkıntı yaşamamıştım ilk doğduğunda. Ben de ümidi kestim başka emzik de almadım yine tutmaz diye
ByAslan Aselsmommy başka deneyin bence emzik çok büyük rahatlık ilk oğlum bebedor wee baby fln bunları tuttu 2. Oğlum avent tuttu devamda ediyor gece uyanır gibi olduğunda veriyorum dalıyor ya da emmeyi bırakıyor emziği veriyorum direk uykuya geçiyor denemekte fayda var
Mor_menekse Aselsmommy benim bebeğim de aynı canım aventi asla almadı içi bulandı ondan hep. İnstagram da gördüm kauçuk emziği daha rahat tutuyorlar diye. Bugün wee baby kiraz uçlu kauçuk emzik aldım deneyim dedim ve onu aldı şükür dene istersen pahalı da değil
Eliz123 Aselsmommy bende ilk Philips pahalı diye ucuz küçük uçlu bişey aldım almadı miğdesi bulandı istemedi kızım bende işim varken zor zamanımda emsin istedim ama maalesef tutmadı ümidimi kesmedim damaklı alayım dedim ucuz bişey onuda almadı içimde kaldı Philips eşimde hadi onuda alda rahatla dedi yok bacılar pahalısınında tadına baktı olmadı bak kızım 200 tl verdim buna emmen lazım dediysemde nafile yakasına astım diş kaşıyıcı gibi arada kullandı ama emmedi 😂😂😂emzik emmek istemeyen çocuk belli bu işin sonrası yok ilk sefer almıyorsa öğürüyor ve tutmuyorsa olmaz zorlamanın bir anlamınolmuyormuş ben anladım daha fazla meme alıp paranızı ziyan etmeyin bence
Aselsmommy sleepnessnami aynen bizim de öyle verdiğim an öğürüyor sonra ağlamaya başlıyor kıyamıyorum , büyük mü geliyor acaba diye düşündüm ama İnstagramda keşfette veya fenomenlerde görüyorum bebişler tutuyor
sleepnessnami Aselsmommy anne memesine benziyor diyorlar ama ben pek benzetemedim 😅 bence bebeğimin ağzına büyük geliyor ya da gerçeği dışında sahtesini sevmiyor. Üstünü altını değişirken ya da bir işim varken ağzına vereyim de ağlamasın diye aldım ama yok hiç oralı olmadı bu yüzden başka da almadım hem ileride bir de bunu bıraktırmaya uğraşmayayım istedim.
SabinaAminn Vallahi almayin paraniza yazik. 15 emzik denedim hic birini almadi oda yetmezmis gibi 4 aylik biberonu redd ediyor.
hestiaone Ben ilk bibs emzik vermiştim tutmuştu, sonraları sürekli emzik yenilemek maliyetli oluyor bir de kauçuğun şiştiğini fark etmem falan diye avent emzık alıyım şansıma deniyim dedim onu da tuttu hala onunla devam edıyoruz. İsterseniz bibs deneyin bi genelde sevıyor bebekler anne memesıne daha cok benzıyor
Aselsmommy hestiaone tutmazsa diye tereddüt ediyorum emzik tutsun çok istiyorum işlerim kolay olur diye düşünüyorum ama o kadar para harcayıp tutmazsa sinirlenirim 😂
Meltem_ikra İlk zamanlarda bende emzik çok denedim ama olmadk Oioi markasi emzikli uyku arkadaşı denedim bende anında tuttu denemek isterseniz bir düşünün 😊
Aselsmommy Meltem_ikra o markanın emziğini bilmiyordum hep mama tabağı paylaşıldığı için 😂 çok teşekkür ederim 🌸
edafmo Aselsmommy evde tam 9 tane emzik var.. avent,wee,nuk,tomme tipe bunların içinde damaklı ve damaksız olanlar da var.. asla tutmuyor, olmayınca olmuyor bence boşuna masraf etmeyin bende çok denedim ama malesef😭😂
Asyalin Aselsmommy bazı bebişler asla tutmuyo ablamın oğlu hiçbi şekilde tutmadı mesela ama benim kızım daha hastanede emziriyodum yinede çok aranıyodu emziği şıp diye tutmuştu phılıps avent kullanıyoruz bizde bibs emzik çok tatlı durduğu için almıştım denedim ama başka emzik tutmadı
Aselsmommy Asyalin evet yaaa çok tatlı bencede ama alıpts tutmaZsa büyüdüğünde tüm emzik paralarını geri isteicem 😂😂😂