KayraVeAnnesi_06 Minigim38 Veriyorum ama eli ayağı rahat durmuyor bir görseniz çok hareketli hemen fırlatıyor yaaa 🥹 Beni hep yanında istiyor emziğe de alıştıramadım asla tutmadı ağlayınca veremiyorum birşeyler le oyalanmıyor artık çok yoruyor
Minigim38 KayraVeAnnesi_06 benim bebeğim 4 ay 27 günlükken tuttu emzigi ayakta emzirme pozisyonunda gezerek zorla tutturdum. Şimdi sadece uyuyacağı zaman emiyor. Ama birkaç gündür göğsümü emerek uyumak istiyor 🤷♀️bizde 5 ay 26 günlüğüz sürekli kucakta gezmek istiyor
KayraVeAnnesi_06 Minigim38 Benim bebeğim 4,5 aylık , 5 aylık olacağız . Dediğiniz gibi sürekli yanımda istiyor , bizim ki zaten emerek uyuyor o yüzden de emzik alsın istiyorum ama dediğiniz gibi deneyeceğim teşekkür ederim 🙏🏻🫶🏻💕🌸
kolonyalimendil KayraVeAnnesi_06 o yüzden de olabilir bide her bebeğin gelişimi kendine özgü.. dönme gibi şeyler yok mesela benim oğlumda henüz.. şuan bim poşetiyle oynuyor mesela böyle poşetle oynamayı da seviyor 😂
KayraVeAnnesi_06 kolonyalimendil Benim oğlum da dönmüyor , sırt üstü yatarken kalkmaya çalışıyor yüzüstü kafasını kaldırıyor o kadar . Eline birşey almıyor ama birde poşeti deneyelim bakalım 🥰
Ess92 KayraVeAnnesi_06 oyun halısı da almıştık o çok ilgisini çekmedi. Oyun halısı sadece kafasını vurmaması için faydalı oldu ki o da önemli bir şey ama oyalanma açısından su matı daha iyi oldu.
yamans KayraVeAnnesi_06 ışıklı sesli oyuncakları gösteriyorum çok ilgileniyor. Beraber kitap okuyoruz. Kartlara bakmayı seviyor. Suyun içerisine oyuncaklar koyup dokundurabilirsiniz. Halkalar aldım birbirine geçen onlarla oynuyor biraz. Tummy time yapmaya çalışıyoruz ama hala pek sevmiyor
kolonyalimendil KayraVeAnnesi_06 toton ağır geliyor diye takılıyorum ben 🤣 sağlıklı olsunlarda tek gerisini zamanla yaparlar 🥰