Uckisilikask Berna06 inan eşimin dışardan sut yapar diye almadigi sey arastirmadigi aktar ve eczane kalmadi. Sut yapar diye yediklerim. Yok yok o sutu olana bir bardak su bile yariyor bizde şans yok. Benim sag gogsum iptal nerdeyse. Soldada çok az var oda btcek gibi 3 aylık olcaz dogdu dogali mama yiyor emiyor ama doymuyor hic
Berna06 Uckisilikask oy ya doğru diyorsun kimilerine su bile yarıyor bende mama veriyorum az az da emziriyorum ne zaman doğdu bebeğin canım
Yasmus Kubradaghan01 en az iki saatte acıkıyo 120cc veriyorum bazen doymuyo bazen hepsini içmiyo bazende kusuyo
Berna06 Kubra5151 aynen öyle her gören konuşuyor olmayınca olmuyor çok denedim hala da damla damla yine de vermeye çalışıyorum ama napayım çocuk aç mı kalsın mama da Bebekler için zaten
Kubradaghan01 Yasmus bende 90 yada 100 ml veriyorum. 28 günlüğüz çok mu veriyorum diyorum ama doymuyor sütüm de az bebeğim iyi olsun da içsin diyorum valla
Berna06 Banu_alper inşallah canım moral önemliymiş proklatin hormonu o zaman salgılanırmış bide eczanede süt arttırıcı damla varmış deneyecem
Dorukveannesii Berna06 ben kullanıyorum bestlak damladan faydasını gördüm🙏 doğduğu günden itibaren meme mama şeklinde besleniyor oğlum
Banu_alper Berna06 evet en onemlisi moral dinlenmek ama zombi gibiyim nasil dinleneceğiz bilmiyorum Allah hepimizin yardimcisi olsun 🤲🏼
Bereninannesi_ Yasmus evet emzirdiğim halde grip olan birinin olduğu ortama girelim hemen kapıyor şifayı üzmeyin boş yere kendinizi
Yasmus Bereninannesi_ evet neyazıkki olabiliyo bünyeden bünyeye değişiyo inanın emziremedim doğru düzgün sütüm olmadı duyuyorum emzirenleride hasta oluyo çocuklar yani buna bağlamak istemiyorum ben açıkcası bebeklerimizi biZden çok düşünüp bizden iyi bakan olamaz allah korusun bebeklerimizi çocuklarımızı
Bereninannesi_ Yasmus tabiki bi anneden daha fazla kim düşünebilir bebeğini. Hepsi sağlıklı büyüsünler inşallah
AylaM46 Berna06 olmadı sütüm herşeyi yaptım olmadı o kadar üzüldüm ağladım ki ona yetemediğimi annelik yapamadığımı düşünerek. Kendimi çok suçlu hissettim sonra dedim ki sağlığı yerinde çok şükür iyi ki mama denen şey var. Bebeğim 3aylık ama çevre baskısı çok üzerim de mama verdiğimi gören zehir veriyorum muamelesi yapıyor sanki ben evladımı düşünmüyorum gibi
[silindi] Berna06 öncelikle bizim insanlarimizin süt konusunda boş sorular sormayı bırakması gerekiyor. Sütün geliyor mu ? Sanane ulan ! Size Hande birsay'in " emiyor mu ?" Kitabını tavsiye ederim. Okuyan her kadın kendinden çok şey bulup mutlu oluyor ❣️