Benim ikizlerim 13 aylıklar 4 ay anne sütü verebildim doğduğundan beri mama takviyesi yapıyordum en son memeyi istemediler nasıl üzüldüm kucağıma ağladığımda emzirmek için çığlıklar atarlardı iterlerdi nasıl zoruna gidiyor insanın sütüm vardı ama emmedikleri için azaldı sonra hastalandılar mamada içmediler uykuda verebiliyordum o dönemde sağamadım düzenli sütüm tuzlanmış gitgide bitti çok sık hasta oluyorlar mamayla büyüdüler sonrasında süt bebe bisküvisi ek gıda olmayınca olmuyor kendimi çok suçlu hissediyorum bende ama nasip ne yapalım 😔