Ya Kızlar 43 günlük bebeğimm var emzirdiktenn sonra göğüslerimde yanma oluyor içeri doğru böyle iğne batırıyorlar sanki sizdede oluyormu bide dün akşam farkettim sol göğsüm cıvıkken iyice boşalmışken kontrol ettim altta bi sert beze var doğumdan sonra bebeğim zor emmişti göğüslerim çok dolmuştu koluma falan ağrı yapmıştı sonra zar zor emzirdim normale döndü o sertik büyük ihtimal belkide o zaman oluştu kanal tıkandı belkide omu yapıyo acaba bu yanma iğne gibi batma hissini varmı bu durumu yaşayan napıcam ben Kızlar 😔