Bukii27 ben de kızımda aynılarını yaşadım. Yani zor bir süreç ama geçiyor korkma. Zorla uyandır. Burnunu sık, sırtını sıvazla, ayak topuğuna fiski vur. Uyandır emzir. Sıçraması normal. Kundak yapabilirsin sıçrayıp korkmaması için ama geçiyo yani. Parmağı kımıldasa sıçrıyodu kızım. Çok takmadım. Geçti en fazla 1 ay falan sürdü.