Sarılık olduğu için yorgun düşüyor ememiyor, bu nedenle bence eğer cok uyursa mama verin. Biz öyle yaptık, yoksa kan şekeri düşebilir. Mama yerine sütünü sağıp verebilirsin. Hazırı almak için çabalamıyor bu nedenle aç kalmaz. Biz bazen mama bazen meme sarılık sürecini atlattık çok şükür. İnan gececek, ilk günler cok yorucu sonra herşey zamanla oturuyor.
Diğer konuya gelince ;Kendi kendine genelde elleri ile uyanıyorlar. Yarım kundak öneriliyor ama ben yapamadım ellerini hep dısarıda istiyor. Eğer yarım kundak yaparsanız 3 ay rahat edersini kendi kendini uyandırmaz elleri ile.