Mbrre Barlasmothers biz birlikte yıkamaktan bulduk çareyi:) ben tutuyorum eşim şampuanliyor :) ilk zamanlar onuda pek istemedi ama şunu fark ettik bizimki yüzüne su gelmesini sevmiyor onuda dikkat edince artık ağlamıyor duşta:)
mrsheisenberg Barlasmothers ben bebeğimi 1 aylıkken itibaren şu an 9 aylık kucağımda yıkadım hep her gün yıkıyorum hatta. Bayılır tenteneee tentene tentene tentene tenteneee diye şarkı söylerim heyecanlanır banyoya gireceğiz diye :)