Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var her duş aldıracağım zaman çığlık çığlığa o sakinleşsin diye şarkılar söylüyorum ve çok narin davranıyorum çok sevdiği bir oyuncağı var onu sallıyorum sesine baksın diye ama bir türlü suya alışamadı sizce ne yapmalıyım alışması için çünkü o ağlayınca 5 dakikalık duş aldırmak o kadar zor oluyor ki o ağladıkça içim parçalanıyor havalar biraz iyi olduktan sonra şişme havuz alıp banyoda oynatıp alıştırmayı düşünüyorum ama o zamana kadar ne yapabilirim güzel anneler tavsiyelerinizi bekliyorum