Mlkzmra edabolukbasi doktora söyledim konuştuk çok şükür bazen olabilir tek seferlik dedi ama tekrar olursa hemen hastaneye getirin dedi büyük ihtimalle bir daha tekrarlanmaz dedi
Sennurrr Mlkzmra internete bir şey yazmaya korkuyorum evlerden uzak hemen kanser çıkıyor. İnşallah önemli bir şey değildir geçmiş olsun
Mlkzmra Sennurrr çok teşekkür ederim doktor tekrar ederse getir bakacaz dedi Evet ne yazsam nette kanser çıkıyor sonu
Mlkzmra Vera1810 konuştum doktorla çok şükür önemli değil şimdilik dedi 1defa olabilir ama tekrar olursa hemen hastaneye getirin dedi çok şükür gece normal kaka yaptı