Mlkzmra benim bebeğimde 3 4 aylıkken öyle yapardı bazen şeffaf su gibi gözümle görmeseydim bezini çiş doldurmuş zannederdim ama gözümle şahit oldum süt yarıyormuş hani atacak bir dışkı olmadığı için öyle geliyormuş ve bir kaç gün sonra düzeldi zaten ama siz genede doktoruyla konuşun bir şeye sebep olmiyim ben