Deletedmom_39 eşim kadrolu değil ☺️ özel sektörde öğretmen. Aldığı maaş 7000₺ telefonum oppo reno 2z, eşimin xiaomi note 10 yurt dışı malı kaçak diyim yani. 1,5 sene önce 2400e mi ne aldı. Kendi telefonu 5 senelikti öldü artık. Ha evlenmeden önce en son çıkan telefon neyse onu alırdım. Tek yaşıyordum. Gelirim de iyiydi. Ajans işleri, fuarlar vs iyi kazanıyodum. Bilip bilmeden atıp tutmak hoş değil 🌸 sinemayı örnek olarak verdim. Giderim o kadar ölmedim ama lüks oldu. Sinemayı geç cola almak, çikolata almak, et, kıyma, tavuk hepsi lüks oldu. 3 parça tavuk göğsüne 70 lira verdim az önce. Arabamız yok evimiz var. 2 sene önce 250bine aldık. Kayın pederimin bahçesi vardı sattı bize verdi. O şekilde aldık. Yani evet kirada değiliz o artı. Düğün de yaptık. Düğünümüz de 8000 tutmuştu. Gelinlikle falan 10 de. Zaten davetlilerden gelen paralar düğün masrafımızı karşılamıştı.