TugceRain biz geldik, eşim mühendis ben öğretmenim. Yaşam standartları dediğiniz gibi bizim ülkemizle kıyaslanmıyor. Tek maaşla bile hem elektronik alışverişi, hem tatiller hem yeme içmenin en iyisini yapabiliyoruz. Ama ben artık dönmek istiyorum. Çünkü yalnızım, arkadaşlarımdan ailedemden uzağım ve alıştığım rahatlığı bulamıyorum bulunduğum ülkede. Mesela çocuğu okula göndereceksiniz, tamam ücretsiz ama çeşit çeşit adetleri var, hepsini öğrenmeniz gerek, sağlık hizmetleri maalesef çok kısıtlı. Kafanıza göre alerji ilacı bile alamıyorsunuz eczaneden, illa doktor göreceksiniz. Hep randevu peşindesiniz bir şeyler için. Aman ne bileyim işte bu ve benzeri bir çok şey.
İnsanlar kibar, bulunduğum yer çok güvenli, gece 1 de eğlenceden tek başıma dönerim bir kişi de dönüp laf atmaz. Ama bünye kaosa alışmış mı ne, rahat mı battı onu da bilmiyorum dönmek istiyorum artık. İnşallah ülkemde de bazı şeyler değişir, hayat daha yaşanılır hale gelir.. ama her şey maddiyat değilmiş bunu burada anladım 😊