Noname21 dediğiniz gibi zararı olsa bu kadar Çocuk doktorları profesör doktorlar neden erken ergenliğe sebep olur demiyor oda tuhaf doğrusu.pekmez yiyip de erken ergenliğe giren kimseyi görmedim sizin çevreniz de varmı mesela. Tabi herkesin kendi tercihi. Birçok doktora sordum öyle bişey yok dedi.doktora danışıp verdim Bi sorun yaşamadık. Ben zararı olduğunu düşünmüyorum şahsen.