Tugba92 Merhaba herkese 🌺 Bebeklerinize genel olarak ne kullanıyorsunuz? Pekmez mi özü mü? Hepsi için soruyorum aslında hurma, keçiboynuzu, karadut vs. Bebeğim 7 aylık bu arada.
biimiyomyardimet Tugba92 pekmez de kullanıyorum özlerden de kullanıyorum hepsinin soğuk sıkım olması önemli.
Noname21 Tugba92 keçiboynuzu pekmezi erken ergenliğe sebep oluyor vermiyorum o yüzden Karadut özü kullanıyorum pekmezini de kullanıyorum
livanurvealpinannesi61 Tugba92 ilk keçi boynuzu özü verilir soğuk sıkım olmalı. Doktor ve hemşire her sabah 1 çay kaşığı keçi boynuzu özü ver demişti.
Minnakkk Tugba92 karadut özü kullanıyorum iki cocugum için de bende içiyorum cok guzel tadı var meyve suyu gibi içiriyorum ben
livanurvealpinannesi61 Noname21 çevremde yıllardır çocuğuna keçi boynuzu özü kullanan kişiler var hiçbirinin çocuğu erken ergenliğe girmedi. Neye dayanarak erken ergenliğe sebep olur diyorlar ben hiç duymadım keçi boynuzu özü kullanıp çocuğu erken ergenliğe giren birini siz gördünüz mü yada duydunuz mu.
Deletedmon_65 Noname21 bu konuda emin misiniz? Bende oğluma alacaktım çok iştahsız bunu duyunca vazgeçtim açıkcası.
redizepol1 Noname21 merhaba hangi marka karadut özü kullanıyorsunuz. Köyceğiz almayı düşünüyorum nasıl ?
Ecemoz1 8.5 aylık. Karadut özünü suyla açıp meyve suyu niyetine veriyorum kahvaltılarda. 1çk Keçiboynuzu öZü almıştm ben de erken erkenliğe sebep oldupunu okumuştum her yerde o yüzden 1-2 verdim daha da vermedim
Noname21 livanurvealpinannesi61 ben risk almamayı tercih ediyorum isteyen kullansın benim eşim doktor o da aynı fikirde onun uzman çocuk doktoru arkadaşı da vermeyin dedi zaten iştah için kullanmak isteyenler karadut özü de verebilir o da iştah açıyor Acaba erken ergenliğe sebep olacak mı diye denememe gerek yok yani
livanurvealpinannesi61 Deletedmon_65 zararı olsa Çocuk doktorları verin demez bence. Bana çocuk doktoru ve hemşire keçi boynuzu özü her sabah 1 çay kaşığı ver demişti.karadut +12 ay dan itibaren verilir. Karadut alerjiktir.
livanurvealpinannesi61 Noname21 dediğiniz gibi zararı olsa bu kadar Çocuk doktorları profesör doktorlar neden erken ergenliğe sebep olur demiyor oda tuhaf doğrusu.pekmez yiyip de erken ergenliğe giren kimseyi görmedim sizin çevreniz de varmı mesela. Tabi herkesin kendi tercihi. Birçok doktora sordum öyle bişey yok dedi.doktora danışıp verdim Bi sorun yaşamadık. Ben zararı olduğunu düşünmüyorum şahsen.