Mommymom_ verdim bacım aşırı gazlıydi aman verme diyenler damlada da kimyon var ve her şeyin doğalı güzeldir çocuk doğar doğmaz damla içiyor da 1cay kaşığı kimyon içmek niye bu kadar büyütülüyor anlamıyorum tabi benimkini kimyon da kesmedi biogaia damla iyi gelmişti şimdiki aklım olsa hiç damla kulanmazdm kimyon günlük 1 2 çay kaşığı verirdim 2 3 ay sabrederdm ilaçlar hiç masum değil tecrubelenmis oldum