Ben veriyorum canım. Bebeğim kolik ve denemediğim gaz damlası kalmadı. Hepsi daha da sancı yaptı oğluma. Bağırsak rahatlartıcı Biogaia bile nafile… En son çareyi kimyonda buldum. Başlarda bir çay kaşığına yakın, üç damla kadar veriyordum büyüdükçe bir çay kaşığı verdim. Kalanını da kendim içtim. 4 aylık oldu artık ağrıları azaldı haftada 1-2 kez veriyorum… Ah ilk üç ay neler çektik 🤦🏼♀️