Kesinlikle sağmalısın ilk başta benim de sütüm azdı hatta ebeler sağmayın emdikçe incek dediler ama çocuk aynı zamanda ağlıyodu hep aç olduğu için bizde mama vermek zorunda kaldık sarılık olmasın diye daha sonra sağmaya karar verdim hem sağdığımı verdim hem de emzirdim stres yaparsan sütün gelmez canım hiçbir şeyi takma bol su iç yeşillikle ve proteinle beslen bide dut kurusu tahin pekmez yiyebilirsin inşallahh artar 🤗