NaimeYilmaz Ecocan Arçelik kullanıyorum. Kurutmalı çamaşır makinesi kullandım 4 sene. Memnun kalmadım. Arıza yapınca ayrı ayrı tercih ettim şuan çok memnunum. Evdeki işimi %20 kolaylaştırdı.👍 3891 KT
yldrm986 Ecocan ben 5 yıldır kullanıyorum,bebek olduktan sonra özellikle iyi ki almışım dedim, kıyafetlerde toz bırakmıyor,oğlum alerjik çok işimize yaradı,tek kötü yanı kıyafetleri çok yipratip erken eskitmesi 👎🏻
Ebrt Ecocan uygun prgramda yanı cmasrnza göre dgru prgramda krtrsanız mis gbi oluyor direk ütülü gbi hatta benumkınde cekme olmadı kırısma olmadı bazıları küçülüyor diyor ama ornegin pamuklu yu kısa prgmda atarsanız kuculur cok az bi koku kalıypr ama pis kokmyr yanı . Inanın her yıkamada koyafetlermzdekı tozu göreenız elektrl süpürgesınden cıkan tüyler gbi ckyr ıyıki almsm . Ozellıkkle kısın cok zor ouuor kuruması dışarda evdede rutubet yapıordu smdi ornegın ıkı makınalıl camsr ım var hepsını yıkıyorm kurutma mak 9 kg hepsını atyr bir saate ıkı saate btıyor ve kaldryrum
Ecocan Ebrt ayri ayri renklerde atiliyo yabi o iyimiş ama 2 saatte cok uzun degilmi cnm normalimi bu bu makinadami sade boyle acaba bu marka bi markanin yan sanayisi falanmi yoksa başli basina bi markami insallah bizde begeniriz alirsak siz nerden aldiniz bize internette denk geldi
Ebrt Ecocan on dk lık ta var yarım saatlıkte ben tum hepaını karma prgramı var ıkı saat ekonomo prgramı onda kurtytm ayrı ayrı atmama gerek kalmıor a+++ plus yanı elektrk tsarufflı hepsıburada.com dan aldık servs geldı kurdu yan ürün degıl tam emın degilim ama italyn markası olalir ınt arastrn hover marka kurutma mak diye ben memnunum 16 tane prgram ıstedgnzde kurtblrsnz sure daha kosa isterseniz ütü kuruluğu var onu seciyrsb dolap kurıulıgı var vs ben direk en kuru olanııı secyrm karma da kurtp direk kldryrm