komşumda görüp deneyip bosch aldım.muhteşem birşey.Allah yapandan tasarlayandan razı olsun :) 4400 tlye aldık.koku yok.kırışıklık çok çok az.yumuşacık çıkıyor tüm çamaşırlar. bebeğimin egzamaları neredeyse yok denecek kadar azaldı onu aldıktan sonra. içinden çıkan tüyü görseniz hemen alırsnız bir makine :)