aysgul17 Benim arkadasim 105 kilo şeker ve tansiyon hastasıydı birde ekstra dan fibramiyaljisi vardı çok zorluyordu hem şeker hem ağrılar hem tansiyon derken Su diyeti birşey varmış instadan bulmuştu doktoru onunla başladı ilk iki hafta zorladı baya arkadaşı özellikle ilk haftanin sonunda baş ağrısı oldu baya ama Dr vücudun ariniyor bedenindeki toksitler giderken baş ağrısı olur dedi 6 aya yakin Su diyeti yaptı arkadaşım 55 kilo ile bitirdi ve şeker tansiyon fibramiyalji den eser kalmadi eşi de hemen ardından karar verdi girdi ona sadece arınma diyeti uygulanmış oda 100 kilolarda ve boylu biriydi 80 kilo ile 3 ayda diyeti bitirmiş geceleri artık horlqmiyor diye arkadaşım çok mutlu oluodu ve iki yıldır da hiç kilo almadılar.