Ebrarkl diyet yaptım 3 kilo veridm. Bir sürü çay kahve bitki çayları içtim. Onlarlada verdin. Bi keredinde 12 kg verdim. Ünideyken. 5 ay öncede 8 kg verdim bi kahveyle. Ama şu an 4-5 kg aldım yine. Gercekten çok üzülüyorum. Arama motoruna artık büyük beden olarak girip yapmaktan sıkıldım . İstediğimi giyememekten,pantolonlarımızn ağlarının yırtılmasından,bi ortamda kilo konusulmasından,yüzün çok güzel ama kilo ver denmesşnden,akrabalrın her bayram bune hal biraz az ye demesinden. Artık çok bunaldım