Didemmelis yurutece bindi mi acaba hiç. Benim bebeğim 5-6 aylıkken biniyordu sonra elinden tutup yürümeye başladı parmak ucunda yuruyordu ilk adim ayakkabisi aldık şuan 10 aylık parmak ucunda yürümeyi bıraktı. Bizimki çok küçük tabi pek yardimci olamamis olabilriim ama deneyimimi soylemek istedim ☺️