Didemmelis merhaba , benimde kizim 2 bucuk yaşında 16 aylıkken yürüdü o günden beri parmak ucu yürüyor herkes geçer unutur dedi bu zamana kadar bekledim ama bayramdan sonra ortopedi ve Çocuk Norologuna götüreceğim ihmal etmeye gerek yok biraz araştırma yaptım duyusal, sinirsel, asil tendom kisaligindan vs olabiliyormus doktor soncularinwa sorun çıkmazsa ergoterapiste yonlendiriyolarmjs duyusal kaynaklı duyu bütünleme vs yapılıyormuş