Denizezgi
canım öncelikle çok geçmiş olsun benımde aynı durum başıma geldi
dogumdan sonra kontrolde ögrendik
kalbe giden iki damar tek taraflı gitmiş
kalbindeki delik büyümeye başlamış ve son olarak da akciğer damarlarında daralması war
gititkce de zorlasan bir süreçteyim psikolojim allah bullak rabbim kimseye hiçbir şekilde acı dert vermesin
geceleri bile uykusunda nefesi tıkanıyor uyumuyorum bile
geçen nöbet geçirdi hastaneye yetiştirmeseydik. Allah korusun kaybedebilirmişiz doktorumuz söyledi uzun süren müdahale sonrası iyi oldu çok şükür
üzülüyorum Ama elimizden gelen birsey de yok çok zorluklarla çocuk sahibi olup bide bu durumla karşılaşınca hem sevindim ve üzüldüm rabbimin emaneti bi sınavı deyip ona kucak açtım
şimdi 6 ay ve 1 yaşındayken ameliyat olacak
ACIBADEM VE MEHMET AKİF HASTANESİ arasında kararsız kaldım suan her ikisinede gidiyorum ama maddi durumda biraz zorlanır olduk artık sürekli her gece her gece hastanelerdeyiz
hangi doktor ameliyatınıza girdi ve bu süreçte hastanede ilgilenmeleri nasıldı bi yardımcı olursanız ve ya iletişime geçersek çok sevinirim 🙏