adilecil007 merhaba, bebeğimin vsd deliği akciğer ile kalp arasında yer almakta idi tam olarak. Bunu doğumumdan birgün somra öğrendik. Bebeğimi çocuk kardiyoloji takip etti, gün geçtikçe delik büyüdü ve hem kalp yetmezliğine hemde akciğer tansiyonuna sebep oldu. En son akciğer tansiyonumuz 80leri görmüştü. Kalbi zorlanmaya ve büyümeye devam etti. İlaç olarak lasix kapril kullandık. Kapril fayda etmedi. Mehmet akşf ersoy araştırma hstnesinde eylül 16sında açık kalp ameliyatı olduk. Aradan 2ay geçti ve çok şükür herşey yolunda. Bebeğim son günlerde sütünü içemiyordu, aşırı yorulduğu için zaten beni hiç ememedi. Sağarak anne sütü ile besliyorum 4buçukaydır.Amelşyattan sonra çok çabuk toparladı. Ama çok zor bir süreç. Sabırlar diliyorum. İnsanlar ile temas ettirmemeye özen gösterdim hep ve epey ziyaretçi kabul edemedim.bunun dışında kişisel temizliğime bebeğin temizliğine dikkat ettim. Sigara kesinlikle kullanmadım kullandırtmadım. Kullananın kucağına dahi vermedim halen vermiyorum. Çok geçmiş olsun..