Skrn1 sma optipro kesinlikle bebeğim 1 haftalık olduğundan beri kullanıyorum jinekoloğum da gittiğim iki çocuk doktoru da aynı mamayı önerdi kalorisi düşük bebeğe kof kilo yapmayan proteini yüksek,anne sütüne en yakın mama olduğunu ve boy uzatmaya yönelik bir mama olduğunu söylediler