Melis1706 Skrn1 sma optipro gaz kabizlik kusma hic bisi olmadi bebek hemsirem ve saglkk ocagindaki doktorumuz cocuk alaninda uzman kendisi bunun en iyi mama oldugunu soylediler
Misraninannesi1 Skrn1 sma comfort diğer tüm mamalar gaz kabız vs yaptı sma comfort mükemmel bir mama heryerde bulunmuyor ama aramak lazım biraz
mervealtylr Skrn1 bizede sma yada hip önerdiler hip kullanıyorum taniki kabızlık yaptı bütün mamalar yapıyor bence
Aysee__34 Melis1706 bnde onu kullanıyorum ama kabızlığı var ondanmi dglmi bilemedim meme +mama gidiyoruz mamayı çok vermiyorum günde 2 kere bide alerjisi olduğunu nasıl anlayabilirim
Skrn1 Melis1706 Aysee__34 bende aynısını kullanıyorum aslında çok çok memnunum ne kansızlık ne kusma yapmadı ama biri dün aptamil daha güzel dedi ve kafam karıştı kabızlık olmasın diye bağırsak probiyotiği kullanıyoruz biz bide
Melis1706 Aysee__34 10 gune kadar yapmamasi normal bebeklerin bide kivami kati degil normalse kabiz degil bebeginiz benim bebegim 3 gunde bir yapiodu ama sonra duzeldi
aura_meselesi_bu_sekerim Melis1706 bu anne sütünde normal mama kullanma da değil insanları yanlış yönlendirmeyin
Skrn1 Aysee__34 bende biogai kullanıyorum çokta rahat ettiriyor gazını bile artık kendi çıkarıyor sancı çekmiyor sadece 1 gün kaka yapıyor 1 gün yapmıyor
Deryaltny Aptamil prosyneo kullanıyoruz doğduğundan beri hiç bi sıkıntı yaşamadık probiyotik ve prebiyotik içerikli olduğu için Dr çok tavsiye etti zaten sürekli vermiyorum 1-2 kere günde emziriyorum daha çok ama çok memnunum.
Miniktirtillarimm Dogduklarindan beri aptamil veriyordum hem kabız oluyorlar hem aşırı kusuyorlar hemde mama bir şekilde yaramadı. hiç tahmin etmezdim ama değişim kararı verip bebelac gold aldim ve memnunum. Kusma gaz ve kaka problemleri çok daha iyi şükür 🤲
Havinimmmmmmm Benim kızım ilk doğduğunda sma aldım hiç yaramadı 3 günde zor dışkısını yapıyor du 1 ay sonra aptamile geçtik rahatladık
Melis1706 aura_meselesi_bu_sekerim Benim bebegim ilk dogdugu gun kaka yapti bidaha sarilik oldu 4 gun kaka yapmadi anne sutuydu lavman yaptilar.2 gece hastanede yattik tekrar geldik anne sutu aldi yine ayni problem sonra sutum axaldi mamaya gectim yine aynisi oldu yanlis uonlendirmiyorum ben 4 doktor gezdim