birminikdev Pamuguummm Emzirmeyi bırakalı 2 ay oldu şuan süt yok. 3 - 4 kez sagmam yeterli oldu şişlik indi hiç talep olmayınca Boşalana kadar sagmayın
_SerenN_ Dostinex diye bir ilaç var kullanırsanız direkman kesiyor sütü ama mutlaka doktorunuza danişin şimdiden geçmiş olsun 🌸
_SerenN_ Pamuguummm bizimkinin de ilaç yazma gibi düşüncesi olmamıştı gögüslerimi patlayacak gibi olunca ben teklif ettim oda yazdı hemencek kesti o acıyı çekmeye degmiyor inan hatırladıkça bile boşyere üzülüyorum 🥺
Pamuguummm _SerenN_ az kaldı benimkiler de patlayacak tekrar gitmeyi düşünüyorum. Bu ilaçların zararı yok değil mi
_SerenN_ Pamuguummm ben Bi zararını görmedim ama yan etkileri vardır mutlaka doktorunuza danişmadan almayın
Sewginaz Pamuguummm yok denemedim kıyamıyorum çok mutlu oluyor emince aslında şu günlerde bıraktırsam iyi olacak ama içim elvermiyor sadece gün içinde emme sayısını azalttım günde 3-4 kez emiyor ve az emiyor