Pamuguummm İyi günler hanimlar, oğlumu emzirmeden kesiyorum. Göğüslerimde ağrı oluştu biliyordum da olacağını tecrübeli anneler bu ağrının nasıl üstesinden geldi acaba? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?🌸
Berilsmom13 Pamuguummm canım birden kesme bende kesmeye karar verdim üç gün biç emmedi elimle sağdım ama yok bitmedi ağrımaya başladı. Yavaş yavaş kesmeye karar verdim günde iki kez veriyorum şuan 1 e düşürücez mesela
Ucansupurge Pamuguummm Bir kaç gün sıcak suda elimle sagdim. Geceleri boşaltmayacak kadar makine ile sagdim. Zaten çok sütüm yoktu bir süre sert kaldı 1 ayi geçti hala sütüm var çekilmemiş ama memeler yumuşadı yakında çekilir herhalde.
Pamuguummm Berilsmom13 benimki aşırı düşkün emmeye onu da denedik başarılı olamadık ne yazıkki. Dünden beri vermiyorum bakalim ne kadar dayanabilecegim
Pamuguummm Ucansupurge anladim bende bugün çok az sagdim ama onuda çevrem önermedi Süt kesilmez devam eder diye. Peki oluşan ağrı için başka bir şey yaptınız mi
Ucansupurge Pamuguummm başka birşey yapmadım sabrettim bana da ablam sağma dedi o yüzden bıraktım bende
Ucansupurge Pamuguummm Malesef 😅 hep sabır göstermek gerekiyor 2 haftaya ağrısı bitti herhalde 🤷🏻♀️ Annem bana dar giyin, sıkı sütyen tak sütun cekilsin dedi ama ben tereddüt ettim ve yapmadım. çevrene bir sor belki bir mantığı vardır 😂 Ben daha önceden dar sutyen taktım diye mastıt olmuştum o yüzden korktum
Pamuguummm Ucansupurge 2 hafta az süre değilmiş ya 😢dar sutyeni duymadim duysamda bu ağrıyla yapamam.
Sewginaz Arkadaşıma sordum gece uyurken ver emsin ona rüya gibi gelir sende rahatlarsın sonra yavaş yavaş süt kesilir demişti
Ucansupurge Pamuguummm yani bence de yapılmaz ama gene bir soyleleyim dedim bana böyle bir öneri geldi 😅 sıcak suda sağ ellerinle biraz aşırı şişlik gitsin. çıkıncada Soğuk uygula oda kanalları kapatır
birminikdev Pamuguummm Emzirmeyi bırakalı 2 ay oldu şuan süt yok. 3 - 4 kez sagmam yeterli oldu şişlik indi hiç talep olmayınca Boşalana kadar sagmayın
Sewginaz Pamuguummm yok denemedim kıyamıyorum çok mutlu oluyor emince aslında şu günlerde bıraktırsam iyi olacak ama içim elvermiyor sadece gün içinde emme sayısını azalttım günde 3-4 kez emiyor ve az emiyor