RabiaElBu yamans Bende öyle düşünüyorum fakat ilk önce işitme içinde gidip daha sonra tekrar psikiyatriye gitmeyi düşünüyorum
missniso SalihaDeniz ortak dikkat nasil oluyor acaba yani buna sahip olduğunu nasil anlariz 12 aylik benim her yaptığımızı yapiyor oyunlar da oynuyoruz göz temasi var ama isme bakmada pek hevesli değil
SalihaDeniz missniso siz parmakla işaret ettiğinizde ve kafanızı çevirdiğinizde o da bakıyor mu o tarafa o aylarda bakmayabiliyorlar çevrelerini keşfetmek ve merak duygusu ağır basıyor olabilir
Adaoslem RabiaElBu benim arkadaşın çocuğu da öyleydi, ilgisizlikten ve sürekli tv izlemekten.çocuğu yaşıtlarıyla oynasın parka götürün, ayrıca birlikte oyunlar da oynayın. Düzeliyor, arkadaşımın çocuğu 2 ayda düzeldi
RabiaElBu Adaoslem İnşallah bende çaba sarf ediyorum etkinlikler yaptırmaya çalışıyorum düzelir inşallah 😊
missniso SalihaDeniz anladim şu anlık bakiyor bildigi şeyleri aaa şu nerde dediğimde yada bak burdaymış dediğimde bakar işaret edince de bakar genelde ama ismine bazen bakmiyor tabi bakalim bekleyelim çok teşekkür ederim cevapladiginiz için
Matildanil RabiaElBu otizmli bir çok öğrencim oldu bu söylediğiniz belirtiler kesin otizm tanısı koymaz bu sebeple 4 ay sonra gelin demişler zaten size . Mesela otizmli öğrencilerimin en büyük ortak özellikleri dönen nesnelere çok fazla ilgi göstermeleri el çarpmaları bu tür şeyler var mı sizde
RabiaElBu Matildanil Aksine onlar yok hatta alkış vs yeni öğrendi alkış yada gel gel yap dediğimizde yapar
Matildanil RabiaElBu bence çocuğunuz çok fazla asosyal olmuş olabilir etkenlerden dolayı ama tabi uzman birine mutlaka götürün
NehirByrm RabiaElBu böyle birşey yasamadim ama mutlaka duzelecektir ekrani tamamen kesip daha fazla ilgilenirseniz hersey yoluna girer bunun örnekleri çok fazla var Handan Kılınç takip etmenizi öneririm
RabiaElBu NehirByrm Çok çok teşekkür ederim hatta Burada olup yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum nasıl yardımcı oldunuz bir bilseniz çok kötüydüm karamsardım. Allah razı olsun sizlerden 😊
Ozgeww RabiaElBu benim yigenimde aynı bu sekilde belirtiler gösterdi tv cok izledi oda telefon birde cocuk doktoruna gittiler otizm var denildi rapor çıkarıp belirli özel okullara gittiler cok fazla ilgilenilmesi gerekiluyor tv telefon hepsi kalkip konuşarak boya yapılması hikaye okunmasi gerekiyor simdi cok şükür düzeldi ama sakin ihmal etmeyin geri donusulmez yola girersiniz
Feza4554 RabiaElBu daha erken belki ilgisizlikten yapıyor hemen korkmayın erken teşhis le çüzülüyo bu konu yinede korkmayın beslenmeyle çùzen doktorlar var İstanbul da çok iyi bir doktor var ve bunu beslenmeyle çüzüyo size bir sayfa ünerim var orda aradığınız herşeyi bulabilirsiniz bu konu ile ilgili. Hastalanmayan çocuk sayfası sizin sorularınızı cevaplar var ise bile korkmayın erken teşhis le hemen çüzülüyo Allah yardımcınız olsun inşallah
Lululi RabiaElBu bence o civarlardaki bütün çocuklar öyle bende bazen acaba mı diyorum ama bakıyorum forumda hemen hemen hepsi aynı şeyleri yapıyor bizimkide parmak ucunda gidiyor çünkü yürütece koydum çok geç emekledi çok geç oturdu hala yürümüyor
RabiaElBu Lululi İnşallah canım benim yüreğime su serpildi Allah razı olsun çok iyi geldi size danışmak
Mirac21mom RabiaElBu açıkcası garip gelmedi pek fazla kardeşimde öyleydi hareketleri şimdi hiçbişeyi yok
RabiaElBu Mirac21mom Ay inşallah bende şimdi sizlerle konuştuktan sonra karamsar düşünmek istemiyorum teşekkür ediyorum 😊