Bebeğimde pul pul bir görüntü vardı, doktorumuz mustela önerdi. Onu aldık kullandık geçti. Bebeğim şimdi iki aylık niveanın nemlendiricisini kullanıyorum. O da çok güzelmiş kokusu vs çok hoş. Bilseydim ilk niveanınkini alırdım. Boşuna 40ml olan kreme dünya kadar para verdik