olmezbusra11 Kızlar 2 aylik bebeğim var özellikle yüzü cildi çok sert nemlendirici olarak ne kullanıyorsunuz bebislerde ?
Ipek222 olmezbusra11 bizim de kıpkırmızıydı pütür pütürdü doktor çok kuru nemlendirmezseniz egzamaya çevirir dedi la roshe posay lipikar baum aldım 2 aydır kullanıyorum aşırı memnunum araştırıp almıştım bi bunu bi de biodermayı çok öneriyorlar
Keremikobayky olmezbusra11 mustela kullanıyorum bazen pütürcüklendiğinde bölgesel olarak coresatin sürüyorum. Elimdeki mustela bitince la roche posay alacağım hastaneden seyahat boyunu vermişlerdi arada sürüyorum oda güzel yumuşattı
Minnakordek ayfat-23 ben hiç memnun kalmadım normal bir bebek için belki yeterli ama kuru ciltli bebeklerde işe yaramıyor bence
Happyn olmezbusra11 ben de sormuştum doktorumuz her banyo sonrası biraz zeytin yağı sürebilirsin demişti
Zeynp-1 Baby bepanthol tavsiye ederim bebek gibi yapıyor pişiğe de yüzüne de heryerine kullanabilirsin 2 aylıkken benim oğlumuzda yüzü sivil sivil olmuştu 2 günde geçirdi hem bilindik birşey güvenebilirsiniz
Zemherim olmezbusra11 bioderma ultra kullanıyorum egzama var kızım da doğduğundan beri memnunum birde la roche aldım henüz onu kullanmadım
TugbaDinc Egementosunannisi içeriği temiz o zaman değil mi? Benim bebeğimin de cilt kuruluğu arttı doktora götürdüğümde sık sık nemlendir demişti ecowell kullanıyorum ama hala devam ediyor bölge bölge pütürlü ve kızarık. Yoğun bir kıvamı mı var peki ona göre almayı düşünüyorum
Defnekus73 olmezbusra11 Benim bebeğimin yüzü de çok kuruydu hatta sonradan sivilcelenmeye başladı doktorumuz mustelanın stelatopia kremini önerdi çok güzel geldi yumuşacık yaptı bebeğimin yüzünü kizariklar gitti pütürcükler de yavaş yavaş gidiyor öneririm normal nemlendiricisini de vücuduna kullanıyorum baya yumuş yumuş oluyor ve içeriği temiz olduğu için rahatlıkla kullanıyoruz
Mammamamma olmezbusra11 ben doğduğundan beri zeytinyağı kullanıyorum her banyo sonrası tüm vücuduna hiç kuru cilt kızarıklık ve pişik problemimiz olmadı içimde rahat çünkü çok doğal 💚
HulyaYilmaz41 Bende niveanın bebek için olan nemlendiricisini aldım e bebekden oda güzel yaptı hem maliyetide iyi