Bestiee merhaba görünce yazmadan geçmek istemedim.aynı şeyleri yaşadım yüzde ondan fazla kilo kaybı yaşadık hatta sarılık oldu bebegım bi gece yoğun bakımda yattık fototerapide aldık .bebegım prematüre 36 haftalıktı .neyse gecıyor ,bizimki de hiç uyanmıyordu haliyle yeterince besleyenedık .bezını acın uyandırmak için ,ellerini bedenini ıslak mendılle silin .ayaklarını hafif cimcikleyin ..ama en önemlisi üzülmeyin bu soyledgınuz şeyler 1 hafta sürüyor bebis de alısacak dıs dünyaya