Oznurozer doğdugu gün kendi odasında yatırmaya basladım 2 aylık gibi bizim odaya aldık belki uykusuzluktan duymam etmem vs diye sonra tekrar odasına geçirdim ama birkaç ay sonra şimdi 11 aylık kendi odasında yatmaya devam ediyor, beşiği sevmemeye basladıgı için odasına montessori yaptırdım bende aynı sekilde o yatakta kendi odasında uyuyor