Oznurozer 1 yaşını doldurur doldurmaz ayırdım.hiç zorlanmadık karşılıklı.sadece birkaç gün ben biraz tedirgin oldum,duyar mıyım vs diye,sürekli gidip kontrol etme isteği geldi.Normalde çıt çıksa uyanırım ona rağmen.Ama sonra alıştım,şimdi geniş yatakta yattığı için daha rahat ettiğinden daha az uyanmaya başladı.