Yaz_duru sallamak da çare değil. Benimki sadece arabada oto koltuğunda gündüz uykusu uyuyor. Sallamaya en baştan alıştırmadım bir kaç kez çaresiz kalıp denedim aynı öyle yaptı. Kendini attı kendini paraladı. Mübarek milletin çocuğu sallanınca uyur benimki ayılıyor 😆😆😆 krizlere giriyor arabaya götürüyorum mahallede iki tur attım mıydı uyuyor 😆😆😆 sonra Shell benzinlige çekiyorum . Orda bi kahve alıyorum otomattan . Öyle içiyorum mis gibi oturup 😆😆😆