Dimitrina_kovaceva Kızlar bugün cinnet geçirmek üzereyim çocuğum kucağımdan inmiyor ne yapsam da susmuyor cıldırmak üzereyim sizinkiler de böyle mi ? Bayılmak üzereyim sabah 8den beri kucağımda ayakta duruyorum öyle susuyor .
delirmeceler Dimitrina_kovaceva 19 aylık olucaklar 8 gün sonra 15 gündür geceler haram bende gündüz bişi yok ama gece bir ağlama nöbetleri kucağa alınca susuyorlar ne olduğunu anlamadık birde bir öksürüyor götürmediğimiz doktor kalmadı yok yani bişi
Ucansupurge Dimitrina_kovaceva 19 aylık sürekli krizler geliyor kendini yerlere atıp ağlıyo, İstediği bir şeye kilitleniyor onu elde edene kadar ağlıyor, Uykuya direniyor, Uykuda ağlıyor. Ergen ya bildiğin. Kucağımda ağlıyor mesela suan🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Dimitrina_kovaceva delirmeceler Allah Allah 😞 geçmiş olsun . Gece olması da ekstra sorun ya uykusuz kalıyorsun kıyamam
kereminannesiiiiiii delirmeceler bizde de böyle gece uykısı önce bir ağlama krizi cıkarıyorağlamaktan yırtıyor kendını nöbet gibi ne yapsak sakinleştiremıuorız sizin de byle mi? Tam 18 ay bitirdi ne yqpacsğımızı şaşırdık
Dimitrina_kovaceva Sadeturkkahvesi ahhh bu niye ya atak Matak da yok bitti atakları 🤷🏻♀️ 2 yaş sendromu başlangıcı falan mı acaba
Dimitrina_kovaceva Ucansupurge aha aynı biz böyleyiz… küçük bir ergen ben daha bu cümleyi dün kullandım 😵💫😵💫😵💫 2 yaş sendromu başlıyor mu
delirmeceler Dimitrina_kovaceva valla eşimle el açtık bir an önce bu durumlar bitsin diye dua ediyoruz tam herşey düzeldi diyoruz bişi oluyor zaten 2 yaş sendromuna girmiş bir oğlum var ikizler oldukları için birbirlerini çok etkiliyolar
Ucansupurge Dimitrina_kovaceva İçindeyiz sanırım 😂 sabrım taş olsa catlardi. Yemin ederim derin derin nefes alıp duruyorum bagirmamak için. Sürekli birşeyler atıyor kırıyor 🥲🤦🏻♀️ yapma dediğim ne varsa inadına yapıyor. Ergen değilde ne 😂
Dimitrina_kovaceva Ucansupurge ya gerçekten öyle. Sandalye vardı bebek sandalyesi. Üstüne çıkıp oralara buralara ulaşıp yaramazlık peşinde. Kaldırdım ortadan. Şimdi de oyuncak sepetini ters çevirip basamak olarak oraya buraya götürüyor kullanıyor tüm pis işlerinde.
Dimitrina_kovaceva Sadeturkkahvesi bizim ilk böyle delirdigi 13-14 ayda başladı inadı falan. Ama ara ara durulup arttı. Bayadır da çılgınlar gibi seviyesine ulaştı hiç molasız devam.
Ucansupurge Dimitrina_kovaceva Benim kizimda öğle gunde 24316 kere düşüyor artık yildim canım burnumda yaşıyorum. Şimdi interneten baktım 16.ayda da baslayabiliyormus. Bazı bebekler yapı itibariyle sakinken bazıları duygularını daha derin yaşar diyor. Benim kız bu duygularla Sair olur şair😂😂😂😂 Sen daha 1,5 yaşındasın neyin krizini yaşıyorsun 🤦🏻♀️
Dimitrina_kovaceva Sadeturkkahvesi toprakla kumla mı. Anında yiyor ağzına atıyor her şeyi ne bulsa yiyor 😵💫 oynatamıyorm
Dimitrina_kovaceva Ucansupurge valla suyun maman yemeğin oyuncakların çocuk Şarkıların her şeyin tam altın temiz sen niye kriz geçiriyorsun
Dimitrina_kovaceva 1289 evet çıkarıyorum canım oyun alanına götürdüm top havuzunda çığlık çığlığa ağladı 😆😆😆
sevil541 18 aylık ben de burada bekleyeyim… dün sinirden oturup ağladım düşünün. Hiçbir şeyden memnun olmama… her şeye aşırı ağlama…kendini yere atmalar… daha neler neler. Çaresiz kaldım :(
Busemertt Dimitrina_kovaceva 80-90 cm boylarında isyankar bi ergene sahibim 😂 kucağıma gelmek için yırtıyor kendini istediği olmazsa koşa koşa yere atıyor ama özellikle yastık ya da halının üstüne canına da kıyamaz 😂 bazen nafile kafasını ağzını bi yerlere vuruyor yere atıcam kendimi diye hadi bi daha bi kriz 🤦🏻♀️ yalnız değilsin yani hiç merak etme 😂