Ezelim Sena52 hayır canım benim. Benim kullandığım damla değil burun spreyi . Bide adı sadece Bruno (Bruno baby değil) yetişkinlerde kullanabiliyor
Eliftubas Raaz İburamin zero soğuk algınlıpı semptomlarının tümü içindir yani ateş,öksürük,burun akması gibi.ağrı da keser fakat tek başına ağrı kesici değildir
Defne_123 Deletedmom200 şu sprey şeklinde burun damlaları war bebekler için ben onu burnuna sıkıp yüz üstü yatırıyorum snra bir iki yapşırmada çıkarıyor aspiratörle falan uğraşmıyorum kendisi çıkarıyor spreyden snra