newmomhello Doktor kontrollerinize düzenli gidiyorsanız doktorunuz zaten var mı diye kontrol ediyordur muhakkak
Hasanasaf66 newmomhello doktorlar bisey soylemiyorlar herseyi cok iyi bi sıkinti gorunmuyor diyolar ama son zamanlarda bu bakmama konusu oldugu icin kontrolumuz olmadi daha o yuzden soramadim daha