15 aylik oglum son 1 aydir ismine cok az tepki veriyor arastira arastira otizme kadar geldim hasan bak diyorum bakiyor ama hasan diye ismiyle cagirdigimda bakmiyor sizce kuruntu mu otizm var midir yoksa? O kadar arastirmayla kafayi yedim resmen taktim cocuga her hareketi aha iste bitane daha belirti diyorum mesela oynuyor seviniyor ellerini cirpiyor ona bile diyorum buda var diye nolur yardim edin 😭 bu durumu yasayan var mi korkmali miyim