dmr-mne busr28 ben 3. Ayda başlamıştım ve sütüm hiç etkilenmedi sadece gereksiz karbonhidrat tatlı yemeye kestim o kadar 102den 85 düştüm kendinizi aç bırakmıyorsunuz sonuçta hatta liste bana çok bile geliyordu