busr28 ben 4 aylıkken başlamıştım diyetisyenle 1 ay. Ama keşke devam etseymişim. 1 ayda 3 4 kilo kadar gitti sonrasında geri aldım. Şimdi 16 aylık olduk yarın yeni bir diyetisyen ile başlayacağım. Hiç de sıkıntılı önerilmemelik bir durumu yok, anlayamadım yorumları. Zaten emziren anne diyeti yaptığınız için süt artırıcı bir diyet oluyor. Şok detoks, bilmem ne suları vermiyor. Bana bol bulgurlu salatalı bir menü vermişti mesela ilk hafta bebekte çok gaz oldu hemen değiştirdi. Hiç aç kalmadım ve aşırı tatlı ihtiyacımı da 1 haftada köreltti. Tabi önemli olan sürdürmek. Bence yapmak istiyorsanız yapın.