BuzluKahve gercek deri satan bi kac türk markasi da var desa falan ama pahali ya :( indirim oluyo ama yilda bir. O zaman daha cok almadigima pismanim indirim bekleye bekleye bi hal oldum ama 3 bin tl lik cantalar bin 500 e dusmuştu simdi bayram indirimi olur diye alcaktim ama indirim falan yok cogu yerde