hzdmm bunu da görüşmüştğm bizim pediatristimiz ile, süt kalitesi denen şey nedir diye. Kitabi bir bilgi aslında hatta ölçebilir miyiz dedim, teste gönderebiliriz ama ne gerek var dedi, günden güne hatta emzirmeden emzirmeye değişecek bu değer dedi :)) bir annenin sütü, bebeğinin ihtiyacını karşılamaya yeter. İlaç kullanımı vs gibi ekstreme durunlar yok ise, bebek ne istiyorsa anne sütğnde o var
Protein mi daha çok lazım, anne sütünde p var, yap mı daha çok anne sütğnde o var.. yağına suyuna tuzuna hiç takılmayın. Hatta şöyle enteresan bir şey var, örneğin bebek hasta ise, ağzındaki salyalar ile memeyi emerken anneye bulaş oluyor ve beyin bunu değerlendiriyor ve eğer ki annede, bebeğin o hastalığının antikoru var ise, süte bu antikoru ekliyor. Yani hastalığı iyileştirmekte bir ilaç kadar etkin olmayabilir ama tamamen arz-talep ilişkisi gibi bu.. o yüzden ona da hiç takılmayın :) ama bol su ve dengeli beslenme evet çok haklısınız