Balbebeginannesiiii olimpos a gitmiştik. Orayı çok sevmiştim tabi daha dingin sessiz bi tatil arıyorsanız. Çok bi aktivite imkanı yoktu kafa dinlemelik. Birçok bungalov evler var. Bizim kaldığımız hem yakındı hem de memnun kaldık fakat kapanmıştı sonra şuan baska bi isimle devam ediyor mu bilemiyorum.