1annebelis maşallah 🧿 benim bebe zamanında ama baya küçük doğdu 2500 44 cm di yani benimki de en alt sınırda ilerliyor 😂 bende 4 ay sadece anne sütü gittim ama ek gıdaya geçirdi çünkü hangi marka denediysem hiçbirini içmedi devam sütlerin, ek gıdaya mecburi geçiş yaptık. 3. Ve 4.ayında 200 gr aldı sağlığı iyi diyince internete bakmayı komple kestim çünkü internete göre inanılmaz sağlıksız gözüküyor boyu kilosu filan😂 insan tek başına olunca aşırı stres yapıyor ev işi çamaşır yemek bebek aman uykusu aman maması derken duşa girmek bile lüks olunca stres dolu oluyor insan sizi anlıyorum ❤️